Image

Яку допомогу можна отримати у Кризовому центрі

Нещодавно у стінах Карітас Запоріжжя розпочав свою роботу Кризовий центр. За цією назвою стоїть робота одразу трьох спеціалістів – кризового консультанта, кейс-менеджера та юриста. Розповімо сьогодні про них та що саме покладено у їх обов’язки.
✔️Кризовий консультант – це людина, до якої ви можете звернутися, опинившись у скрутній ситуації. Спеціаліст екстрено реагує на звернення, допомагає стабілізувати психо-емоційний стан, вживає заходи для мінімізації кризи, інформує про доступні способи для задоволення запиту.
✔️Кейс-менеджер – аналізує вашу ситуацію, керує нею, ґрунтовно береться за вирішення проблеми, допомагає залучити необхідні ресурси та супроводжує на усьому шляху її вирішення.
✔️Юрист – є незамінним учасником «трикутника» Кризового центру, адже досить часто ситуації, з якими звертаються бенефіціари, мають юридичне підґрунтя. Більшість із питань варто вирішувати саме в правовому полі. Наразі найчастіші запити – це втрата документів, зокрема на житло та тих, що посвідчують особу.
Особливістю Кризового центру є спільні зусилля спеціалістів, які разом зроблять максимально, аби знайти вихід із критичної ситуації. За допомогою звертайтеся за адресою: Вул. Семафорна, 8 або за номером телефону +380673502122
Захід організовано в рамках проекту «Екстрена допомога та захист людей, які постраждали від конфлікту в Україні» БО БФ «Карітас Запоріжжя».
Categories: Новини

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *