Фахівці кризового центру продовжують здійснювати прийом бенефіціарів у рамках проєкту «Екстрена допомога та захист людей, які постраждали від конфлікту в Україні» Карітас Запоріжжя. Це «три кити», які допомагають людям у проблемних ситуаціях – кризовий консультант, кейс-менеджер та юрист.
Пропонуємо вам познайомитися із юристом Павлом, що має 19 років стажу адвокатської діяльності, аби дізнатися щодо правових питань, які найбільше сьогодні турбують громадян.
– З якими питаннями до вас найчастіше звертаються бенефіціари?
– До нас звертаються люди, які потребують юридичної допомоги, що стосується цивільних, сімейних, спадкових, трудових відносин, кредитних справ, соціального забезпечення, судових спорів та питання виїзду за кордон.
Війна вносить корективи у проблеми, з якими людям доводиться зіткнутися. Наразі це – відновлення документів, які були загублені під час виїзду з окупованих територій або зон бойових дій, отримання певних статусів (ВПО, одинокої матері), спадкові ситуації, встановлення опіки та факту смерті (або народження) на окупованих територіях.
– Що б ви порадили тим людям, у яких виникла потреба у консультації юриста?
Загальної панацеї вирішення ваших проблем, на жаль, у мене немає. Кожен випадок індивідуальний, тому треба розбиратися окремо. Комусь потрібно просто підказати куди звернутися, комусь потрібна більш детальна консультація. Раджу приходити одразу з документами. Звертайтеся за адресою вул. Семафорна, 8 (5 кабінет). Додаткова інформація за телефоном +380673502122
Нагадуємо, що робота кризового центру організована в рамках проєкту «Екстрена допомога та захист людей, які постраждали від конфлікту в Україні» за підтримки Nachbar in Not та Caritas Österreich
Categories:
Новини