Image

Кризовий менеджмент проєкту “Emergency Appeal”: все, що потрібно знати

Дорогі отримувачі допомоги, хочемо познайомити вас із кейс-менеджером проекту “Emergency Appeal”, який готовий надати вам соціальну підтримку та допомогу із вирішенням проблемних ситуацій, які виникають у процесі внутрішнього переселення.
❓Хто такий кризовий менеджер❓
Це професійний соціальний працівник, який оцінює потреби клієнта, що опинився у складних життєвих обставинах і не може самостійно їх подолати. Кейс-менеджер аналізує життєву ситуацію, визначає основні проблеми, шляхи їх вирішення, складає плану виходу із ситуації, координує та представляє інтереси клієнта, сприяє в отриманні психологічної та правової допомоги.
❓Яку допомогу надає спеціаліст❓
– оцінює ситуацію і потреби клієнта, його ресурси та обмеження
– розробляє індивідуальний план вирішення проблеми
– інформує про соціальні послуги
– налагоджує взаємодію із соціальними організаціями, спрямовує до відповідних фахівців
– сприяє реалізації законодавчо встановлених прав ВПО
– роз’яснює правила, процедури та інструкції, надає допомогу під час заповнення форм і збору документів для отримання пільг, виплат, послуг
– направляє клієнта за потреби до адвокаційника та/або психолога.
❓Хто може звернутися за супроводом❓
Кейс-менеджер готовий взяти під супровід будь-яких переміщених осіб, які потребують соціальних послуг. Особливо, наступні категорії:
– особи та родини без постійного доходу
– самотні батьки, багатодітні родини, опікуни, прийомні сім’ї
– люди з хронічними захворюваннями, інвалідністю
– люди віком понад 60 років
– жертви насильства, безпритульні.
❓З якими проблемами найчастіше звертаються клієнти❓
Наша кейс-менеджерка Тетяна розповіла, за якою допомогою сьогодні найчастіше звертаються ВПО:
– житло: допомагаємо у пошуках житла та асистуємо при поселенні до гуртожитків.
– працевлаштування: знайомимо із процедурою реєстрації у Центрі зайнятості, рекомендуємо альтернативні шляхи пошуку роботи.
– юридичні проблеми передаються до адвокаційника. Наразі проблемними є питання втрати трудової книжки, реєстрації на соціальні виплати, оформлення звільнення, якщо попереднє місце роботи знаходиться на тимчасово окупованих територіях.
– ліки та лікування: знайомимо із можливістю отримати необхідні препарати через сімейного лікаря
– відсутність інформації: доносимо усі відомості про актуальні можливості для ВПО, направляємо до партнерських благодійних організацій тощо.
Кейс-менеджер приймає в офісі Карітасу Запоріжжя у 18 кабінеті з 9.00 до 17.00.
Categories: Новини

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *